Kárrendezés

Mit kínálunk?

A biztosítások és az alkuszi szolgáltatás tényleges minősége a legtöbb esetben csak egy bekövetkezett kár esetén mutatkozik meg, ezért a kárrendezést kiemelt fontosságúnak tartjuk és ennek megfelelően nagy hangsúlyt fektetünk rá. Társaságunk vezetése ezért is tartotta kiemelten fontosnak, hogy csak kárrendezéssel foglalkozó tapasztalt kollégák közreműködésével, önálló kárrendezési részleget hozzon létre.

A hatékony és szakszerű káradminisztrációs szolgáltatások kialakítása érdekében társaságunk szorosan együttműködik a Partnerünk kijelölt, a kárügyekért felelős munkatársaival, valamint az érintett biztosító társaságok kárrendezési egységével. Ez lehetővé teszi, hogy biztosítsuk a kárrendezés folyamatának hatékonyságát.

A kárügyintézés menete, kárnyilvántartás:
A bekövetkezett károkról a Biztosított munkatársa értesíti társaságunkat, kárrendezési osztályunk ennek alapján szakszerű bejelentést tesz a biztosítási szerződést kezelő biztosító társaságnál. A kártérítéshez szükséges dokumentumokat, ideértve a számlákat, illetve helyreállítási árajánlatokat ugyancsak az alkusz felé kell továbbítani, aki menedzseli a kár további folyamatát, egészen a kár lezárásáig. Indokolt esetben a kár szemlekor jelen van társaságunk kárszakértője és képviseli a Biztosított érdekeit.

Figyelemmel kísérjük, hogy a biztosító a szerződésben foglalt, kárügyintézéssel kapcsolatos kötelezettségeit a kárügy lezárásával, kárkifizetéssel kapcsolatban teljesítette-e. Késedelmes ügyintézés esetén beavatkozunk, hogy a károsultnak késedelemből adódóan hátránya ne származzék.

A kárnyilvántartás a fenti ügyintézéshez igazodóan mindig a naprakész levelezési, telefonos és személyes egyeztetések nyomán megszerzett információkat tartalmazza, melyek mint dokumentumok tárolásra kerülnek az ERIX kárszámmal sorba rendezett káraktában, de tárolva vannak a gyors kereséshez, illetve átlátható nyilvántartáshoz szükséges belső számítógépes kárnyilvántartó rendszerben is.

Érdeklődöm: